На основу члана 60. став 1. тачка 2) Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“, број 124/12, 14/2015 и 68/2015), Република Србија, Општиска управа општине Баточина

 

П  О  З  И  В
у поступку јавне набавке мале вредности интерни број 2/19


 
     
 
  1. Назив, адреса и интернет страница наручиоца: Република Србија, Општина Баточина, Општинска управа општине Баточина, ул. Краља Петра I бр.32, http://www.sobatocina.org.rs/
  2. Врста наручиоца: Орган локалне самоуправе.
  3. Врста поступка јавне набавке: јавна набавка мале вредности
  4. Врста предмета јавне набавке: услуга
  5. Опис предмета набавке: Набавка услуга социјалне заштите, обликована у две партије:
    - Партија  бр.1- Лични пратилац детета
    - Партија бр. 2 – Услуге геронтодомаћица
  6. Место извршења услуге: Баточина
  7. Ознака из класификације делатности, односно назив и ознака из општег речника набавке: Шифра: 85310000-услуге социјалне заштите.
  8. Критеријум: најнижа понуђена цена
  9. Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адресу где је конкурсна док. доступна: Конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набваки и интерет страници Наручиоца http://www.sobatocina.org.rs/
  10. Начин подношења понуде и рок: Понуде се подносе у року од 8 дана од дана објављивања позива за подношење понуда, односно до 03.01.2019. године до 11,00 часова. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати. Понуде са комплетно захтеваном документацијом подносе се у затвореној коверти поштом или лично (преко писарнице наручиоца) сваког радног дана од 7,00-15,00 часова на адресу : Општинска управа општине Баточина, ул. Краља Петра I бр. 32 у Баточини, са назнаком: Понуда за јавну набавку– набавка услуга социјалне заштите, ЈНМВ интерни бр. 2/19– за партију бр.______,- НЕ ОТВАРАТИ”. На полеђини коверте навести назив, адресу и број телефона понуђача, као и име особе за контакт.
  11. Место, време и начин отварања понуда: Јавно отварање понуда извршиће се 03.01.2019. године, на адреси Општина Баточина, ул. Краља Петра I бр. 32 у Баточини, у сали Скупштине, са почетком у 11,30 часова.
  12. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: Представници понуђача који присуствују јавном отварању понуда, морају да доставе Комисији заведено и оверено овлашћење за учешће у поступку отварања понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку (потписивање записника, истицање приговора и сл.).
  13. Рок за доношење одлуке: Рок за доношење одлуке о избору  најповољније понуде је 8 дана од дана јавног отварања понуда.
  14. Лице за контакт: Особа за контакт које ће пружити додатне информације у вези јавног позива је Марија Миличић, сваког радног дана од 12,00-15,00 часова, е-mail: lpabatocina@sobatocina.org.rs.

Конкурну документацију и обавештења везана за набавку можете преузети на линковима испод:

- Конкурсна документација

- Измена и допоуна конкурсне документације

- Обавештење о продужењу рока